آموزش کلیه دروس برنامه‌نویسی به صورت آنلاین

زمانی اگر کسی در خانه می ماند، نه درآمدی کسب می کرد و نه چیزی یاد می گرفت اما آن روزها گذشته و با پدیده ای به نام فناوری اطلاعات دیگر نیازی به انجام کارها به روش سنتی نیست. یکی از آن کارها درس خواندن است. شما با سیستم آموزش آنلاین امروزه می‌توانید بدون صرف هیچگونه هزینه رفت و آمد و بدور از هرگونه مشکلات امروزی در منزل تمامی دروس را فرا گیرید. آموزش آنلاین امکان فراگيری مستقل از زمان و مکان را برای دانش‌پژوهان فراهم می آورد. جايگاه کامپيوتر در آموزش های الکترونیکی بسيار حائز اهميت است. با پيکربندی مناسب کامپيوتر امکان استفاده از آموزش‌های الکترونیکی برای علاقه مندان فراهم می گردد. عملکرد کامپيوتر در آموزش‌های آنلاین نظير عملکرد موبايل در ارتباطات است . آموزش الکترونیکی به دو صورت همزمان یا غیرهمزمان ارائه می شود. درآموزش همزمان٬ همه کاربران به طور یکجا Log in می‌کنند و به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباطند در حالی که درآموزش غیرهمزمان٬ ارتباط با تأخیر برقرار می شود مانند ارتباط با پست الکترونیکی. هرچند آموزش آنلاین از فناوری شبکه گسترده جهانی بهره می گیرد٬ ولی به هیچ وجه به آن محدود نمی‌شود. در عرصه آموزش الکترونیکی٬ علاوه بر آموزش بر مبنای وب٬ آموزش غیرحضوری٬ آموزش از راه دور٬ خودآموزی و آموزش بر مبنای رایانه نیز می‌توانند مطرح شوند. در واقع آموزش الکترونیکی، آموزش و یادگیری توسط ابزارهای الکترونیکی می‌باشد. به طور معمول محتوای دوره آموزشی با استفاده از انتقال صدا٬ تصویر و متن ارائه می شود که می‌تواند با بهره گیری از ارتباطات دوسویه بین فراگیران و استاد، کیفیت ارائه دوره آموزشی به بالاترین سطح خود برسد. استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته‌تر٬ امکان ارائه اطلاعات و دانش را با کیفیت بهتر و بالاتر فراهم می سازد.


قوانین کلاس ها و شرایط استفاده از سیستم آموزش آنلاین

  • در صورتی که اطلاعات شما در زمان ثبت نام در سایت اشتباه وارد شده باشد و از طرفی ارتباط با دانشجو از طریق اس‌ام‌اس و ایمیل امکان پذیر است لذا عواقب آن بر عهده دانشجو می‌باشد.
  • قیمت‌هایی که در بازار جهت تدریس دروس برنامه‌نویسی دریافت می‌شوند گاهاً بسیار هنگفت می‌باشد ، لذا گروه مدرسان پیکسل با علم به این موضوع جهت رضایت هر چه بیشتر دانشجویان و علاقه‌مندان عزیز تمامی قیمت‌ها را در کمترین در حد ممکن درنظر گرفته‌اند. از طرفی تمامی دروس طبق سرفصل‌های اعلام شده بدون هیچ گونه کم و کاست نیز تدریس خواهد شد.
  • تمامی کلاس‌ها رأس زمان اعلام شده برگزار خواهد شد و تأخیر و یا عدم حضور در کلاس بر عهده دانشجو می باشد. البته برای رفع این مشکل ، تمامی کلاس‌ها از لحظه اول ضبط و پس از اتمام کلاس در لیست کلاس‌های برگزار شده قرار داده می‌شود.
  • مشکلات سیستمی دانشجویان بر عهده خود کاربر است. راهنمایی‌های لازم و برنامه‌های مورد نیاز جهت استفاده از سیستم آموزش‌آنلاین در همین صفحه در اختیار افراد قرار داده شده است.
  • در صورت داشتن سوال و یا مشکل از قسمت چت پایین صفحه استفاده کنید و یا در صورت لزوم می‌توانید درخواست میکروفن کرده و طبق تشخیص استاد این فرصت در اختیار شما قرار داده خواهد شد لذا از پرسیدن و مطرح کردن سوالات بی‌مورد و تکراری خودداری کنید.
  • ابتدای هر جلسه بر سر مشکلات دانشجویان بحث و تمرینات خطایابی می‌شود لذا از نظر دادن و یا نقد کردن کار دیگر دوستان اکیداً خودداری فرمائید.
  • از صحبت‌های متفرقه و یا بهم زدن نظم و روند کلاس خودداری کنید. در صورت مشاهده بعد از یک اخطار کاربر از سیستم اخراج و کلاس آن روز را از دست خواهد داد.
  • زمان برگزاری کلاس‌ها همیشه 3 الی 5 روز قبل از برگزاری آن کلاس از طریق اس‌ام‌اس و ایمیل به اطلاع دانشجویان می‌رسد.
  • دانشجویان عزیز می‌توانند خارج از زمان کلاس جهت ارسال تمرین و یا سایر امور به صورت مستقیم از پنل کاربری با استاد مربوطه در تماس باشند.
  • ظرفیت تمامی کلاس ها حداکثر 6 نفر و مدت زمان آموزشی تمام جلسات در تمامی دروس یک ساعت و نیم می‌باشد.

لیست دروس ارائه شده و سرفصل آموزشی

ویژوال بیسیک ‌دات‌نت یکی از زبانهای معرفی شده به منظور نوشتن برنامه‌های مبتنی بر چهارچوب دات نت است. اشتباهی که معمولاً در مورد ویژوال بیسیک دات‌نت می‌شود این است که با توجه به ویژگی‌های بیسیک کلاسیک که زبانی ساده و مخصوص غیرحرفه‌ای‌ها بود، این زبان نیز غیرحرفه‌ای تلقی می‌شود، در حالی که قابلیت‌های آن کاملاً با سی‌شارپ برابر است. وی بی دات‌نت علاوه بر امکانات عادی مثل برنامه نویسی برای ویندوز قابلیت برنامه‌نویسی برای کنسول‌ها و دستگاه‌های هوشمند را هم دارد. سیستم کدها بسیار منظم‌تر از وی‌بی‌۶ شده و تمام کدها در کلاسها طبقه‌بندی می‌شود. برنامه های ویژوال بیسیک در محیط توسعه یافته مجتمع(IDE) طراحی وساخته می‌شوند.IDE به برنامه نویس این اجازه رامی دهد که برنامه‌های خود را به صورت مناسب و راحت ایجاد ، اجرا و خطایابی کند. ویژوال بیسیک خصیصه‌های متمایز کننده‌تری نسبت به سایر زبانهای برنامه نویسی دارد مانند واسط گرافیکی کاربر event handling و دسترسی به win۳۲ api ، ویژگیهای شی‌گرا ، رسیدگی به خطای برنامه نویسی ساخت‌یافته و سایر موارد . محیط IDE ویژوال بیسیک این امکان را به برنامه نویس می دهد که بدون خبره بودن در برنامه ‌نویسی تحت ویندوز، برنامه های تحت ویندوز ایجاد نماید. مایکروسافت چند نوع متفاوت ویژوال‌بیسیک خود رابه بازار عرضه کرده است که به نامهای professional ، enterprise edition ، learning edition در دسترس هستند. نوع learning edition یاآموزشی قابلیت برنامه‌نویسی درحدپایه را ارائه می کند و نوع professional edition نسبت به نوع آموزشی ازتوانایی بالاتری برخوردار است و توسط بسیاری از برنامه نویسانی که برنامه‌های کاربردی با ویژوال بیسیک می‌نویسند مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نوع enterprise edition برای ایجاد سیستمهای محاسباتی با حجم بالا استفاده می شود. ویژوال بیسیک یک زبان مفسر است با این وجود نوع‌های enterprise و professional می‌توانند کدهای ویژوال بیسیک را به native code کامپایل نمایند. علاقه‌مندان می توانند این زبان برنامه‌نویسی را در دوره‌های برگزارشده که شامل اصول و مبانی برنامه‌نویسی به زبان بیسیک است تا دوره‌های پیشرفته که شامل تمامی تکنیک‌ها و نکات برنامه‌نویسی حرفه‌ای توسط این زبان است را آموزش ببینند.

هزینه دوره :3,000,000 ريال تعداد جلسات : 25 جلسه

سر فصل آموزشی (مقدماتی کاربردی الی پیشرفته کاربردی)

شماره جلساتسرفصل مطالب
بخش اولنصب ویژوال استادیو و SQL Server
بخش دومآشنایی با محیط ویژوال بیسیک
بخش سوماجرای اولین برنامه ویژوال بیسیک
بخش چهارمکار با کنترل‌های ویژوال بیسیک
بخش پنجمکار با منوها و دیالوگ‌ها
بخش ششممتغیرها وعملگرها در ویژوال بیسیک
بخش هفتمساختارهای تصمیم گیری
بخش هشتمحلقه‌ها و تایمرها
بخش نهمدیباگ کردن برنامه ویژوال بیسیک
بخش دهممقابله با خطاهای برنامه با استفاده از روتین‌های ساخت یافته مقابله با خطا
بخش یازدهممدیریت داده‌ها با آرایه و کلکسیون
بخش دوازدهمفایل‌های متنی و پردازش متن
بخش سیزدهمتوزیع برنامه‌های ویژوال بیسیک
بخش چهاردهماتوماسیون برنامه‌های آفیس و مدیریت پروسس‌ها
بخش پانزدهممدیریت فرم‌های ویندوز
بخش شانزدهمگرافیک و انیمیشن
بخش هفدهموراثت فرم و ایجاد کلاس‌های پایه و توابع
بخش هجدهمآشنایی با ADO.NET و کار با پایگاه داده
بخش نوزدهماتصال به پایگاه داده و ارسال و دریافت اطلاعات
بخش بیستماتصال به پایگاه داده و ارسال و دریافت به وسیله کدنویسی
بخش بیست و یکمنمایش داده‌ها با کنترل شبکه داده (DATAGRIDE)
بخش بیست و دومگزارشگیری از اطلاعات و پایگاه داده

زبان #C، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی است و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی‌گرا و جز‌ءگرا می‌باشد. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات‌نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز در بر گرفت. این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شیءگرا بودن ساخته شد. این زبان دارای دستورات شیءگرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تاثیر پذیرفته‌ است. برنامه‌هایی که شما با زبان #C می‌نویسید، دو نوع خروجی دارند: یا نهایتاً منجر به تولید فایلهایی از نوع dll می‌شوند (که بعداً توسط دیگر برنامه ها استفاده می‌شوند) و یا این که شما با تنظیمات خاصی، برنامه های اجرایی با پسوند exe را تولید می‌کنید. برنامه های اجرایی یا Exe به تنهایی و بدون نیاز به برنامه دیگری می‌توانند اجرا شده و کارهای مورد نیاز را انجام دهند. يادگيری اين زبان برای افرادي كه دارای سابقه آشنائی با يكی از زبان‌های برنامه نويسی ++C،C و يا جاوا را داشته باشند كار مشكلی نخواهد بود، حتی افرادي كه دارای آشنائی اوليه با جاوااسكريپت و يا ديگر زبانهای برنامه نويسی نظير ويژوال‌بيسك می‌باشند، امكان پذير و راحت خواهد بود. برخی از برنامه نويسان حرفه‌ای بر اين باور هستند كه #C نسبت به VB.NET با اقبال بيشتر و سريع‌تری مواجه خواهد شد، چراكه #C نسبت به ويژوال‌بيسك خلاصه‌تر است. حتی برنامه‌های بزرگ و پيچيده‌ای كه توسط #C نوشته می‌گردند خواناتر، كوتاه و زيبا خواهند بود. برخی از ويژگی‌های ارائه شده در #C نظير Unsigned Integer Operator OverLoading و امنيت بيشتر Type ها، در VB.NET وجود نداشته و اين امر می‌تواند دليلی بر فراگيرتر شدن #C نسبت به VB.NET نزد برنامه نويسان با تجربه باشد. برای يادگيری هر يك از زبانهای حمايت شده در دات نت، می بايست از BCLمربوط به NET Framework. شروع كرد. #C خود صرفا دارای ۷۷ کلمه کليدی يا Keyword بوده كه برای اكثر برنامه‌نويسان غريب نخواهند بود. در مقابل BCL، دارای ۴۵۰۰ كلاس و تعداد بي‌شماری متد و Property است كه برنامه نويسان #Cمی توانند از آنها برای انجام عمليات دلخواه خود استفاده نمايند. شايد يكی از مسائل قابل توجه جهت يادگيری اين زبان برای برخی از برنامه نويسان حرفه‌ای عدم وجود برخی از ويژگی ها و امكاناتی باشد كه در گذشته و از طريق ساير زبان‌های استفاده شده، بخدمت گرفته می شدند. مثلاً عدم وجود امكاناتی جهت توارث چندگانه (MI) سلسله مراتبی يك شئ. علاقه‌مندان می توانند این زبان را در دوره های برگزار شده از ابتدا و پایه تا اصول برنامه نویسی حرفه ای و ساخت برنامه های سنگین و فوق پیچیده آموزش ببینند.

هزینه دوره :3,000,000 ريال تعداد جلسات : 25 جلسه

سر فصل آموزشی (مقدماتی کاربردی الی پیشرفته کاربردی)

شماره جلساتسرفصل مطالب
بخش اولنصب ویژوال استادیو و SQL Server
بخش دومچارچوب NET. و ارتباط آن با #C
بخش سومآموزش روند نوشتن انواع نرم‌افزار
بخش چهارمکنترل روند اجرای برنامه
بخش پنجمکار کردن با ساختارهای داده‌ای
بخش ششمایجاد برنامه‌های ویندوزی
بخش هفتمنمایش کادرهای محاوره‌ای و منوها
بخش هشتمساختن اشیاء و کلاس
بخش نهممباحث پیشرفته برنامه نویسی شیء گرا
بخش دهماشکال‌زدایی و کنترل خطا در برنامه
بخش یازدهمایجاد کتابخانه‌های کلاس
بخش دوازدهمایجاد کنترل‌های سفارشی
بخش سیزدهمایجاد برنامه‌های گرافیکی
بخش چهاردهماستفاده از بانک‌های اطلاعاتی
بخش پانزدهمبرنامه نویسی بانک اطلاعاتی با SQL Server و ADO.NET
بخش شانزدهمبرنامه‌های مبتنی بر وب
بخش هفدهمXML و ویژوال #C
بخش هجدهموب سرویس ها و NET Remoting.
بخش نوزدهمتوزیع برنامه‌های کاربردی
بخش بیستمگزارشگیری با کنترل DATAGRIDE
بخش بیست و یکمگزارشگیری از بانک اطلاعاتی با استفاده از CrystalReport
بخش بیست و دوماصول و مبانی نامگذاری و برنامه نویسی حرفه‌ای

زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته ‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نمی‌باشند. یکی از ویژگی‌های جاوا قابل حمل بودن آن است. یعنی برنامه نوشته شده به زبان جاوا باید به طور مشابهی در کامپیوترهای مختلف با سخت‌افزارهای متفاوت اجرا شود و باید این توانایی را داشته باشد که برنامه یک بار نوشته شود، یک بار کامپایل شود و در همه کامپیوترها اجرا گردد به این صورت که کد کامپایل شده جاوا را ذخیره می‌کند، اما نه به ‌صورت کد ماشین بلکه به‌ صورت بایت‌کد جاوا. دستورالعمل‌ها شبیه کد ماشین هستند، اما با ماشین‌های مجازی که به طور خاص برای سخت‌افزارهای مختلف نوشته شده‌اند، اجرا می‌شوند. در نهایت کاربر از سکوی جاوا نصب شده روی ماشین خود یا مرورگر وب استفاده می‌کند. کتابخانه‌های استاندارد یک راه عمومی برای دسترسی به ویژگی‌های خاص فراهم می‌کنند مانند گرافیک، نخ‌کشی و شبکه.

هزینه دوره :4,000,000 ريال تعداد جلسات : 25 جلسه

سر فصل آموزشی (مقدماتی کاربردی الی پیشرفته کاربردی)

شماره جلساتسرفصل مطالب
بخش اولدرباره جاوا
بخش دومانواع داده ها ، متغیر ها و عملگر ها در JAVA
بخش سومکلاس ها در JAVA
بخش چهارمایجاد یک سلسله مراتب چندسطحی
بخش پنجماستفاده از supper
بخش ششمروش finalize
بخش هفتمدرک فهم Static
بخش هشتمدستورات کنترلی
بخش نهمآرایه ها
بخش دهمروش های Native
بخش یازدهمکتابخانه های مهم زبان جاوا
بخش دوازدهمآشنایی با مفاهیم پایگاه داده
بخش سیزدهمآشنایی با پایگاه داده Derby
بخش چهاردهمکار با پایگاه داده
بخش پانزدهمتوابع و اشیاء
بخش شانزدهمکار با فرم ها و کنترل ها
بخش هفدهمLinklist و Stack
بخش هجدهمآموزش برنامه نویسی شیءگرا
بخش نوزدهمساخت کنترل های سفارشی
بخش بیستممثال های کاربردی جهت فهم بیشتر مطالب

ASP.NET یک چارچوب کاربردی Web است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه گردیده تا برنامه نویسان بتوانند برای ساخت سایت‌های Web ، برنامه‌های Web پویا سرویس‌های Web پویا و سرویس‌های Web XML از آن استفاده کنند. ASPX یک پرونده با قالب متنی است که برای ساخت صفحات Web از آن استفاده می‌شود و استاندارد پرونده‌های XML را رعایت می‌کند. ASPX و سایر پرونده‌های منبع در یک میزبان مجازی برروی یکی از سرویس‌های اطلاعاتی اینترنت جای دارد. اولین باری که یک سرویس گیرنده صفحه‌ای را درخواست می‌کند، چارچوب کاری NET. پرونده(ها) را درون یک انجمن NET. تجزیه و تألیف کرده و پاسخ را ارسال می‌کند. درخواست‌های بعدی توسط پرونده‌های DLL انجام می‌شوند. به صورت پیش فرض به محض اولین درخواست ASP.NET سایت را بدون ایراد در دسته‌ای متشکل از۱۰۰۰ پرونده تألیف خواهد کرد. یکی از قابلیت‌های مفید این چهارچوب پشتیبانی از تمامی زبانهای برنامه‌نویسی‌ای است که NetFramework. آنها را پشتیبانی می‌کند لذا کاربرانی که قصد ثبت‌نام در این دوره را دارند در زمان ثبت‌نام در قسمت توضیحات، زبان برنامه‌نویسی‌ای که می‌خواهند توسط آن این دوره را آموزش ببینند (C# - VB.Net) را مشخص کنند.

هزینه دوره :5,000,000 ريال تعداد جلسات : 25 جلسه

سر فصل آموزشی (مقدماتی کاربردی الی پیشرفته کاربردی)

شماره جلساتسرفصل مطالب
بخش اولآشنایی با مقدمات زبان برنامه نویسی شی گرای #C و ایجاد اولین برنامه ASP.NET
بخش دوممعرفی کنترل های HTML و نحوه کاربرد آنها درصفحات ASP.NET
بخش سوممعرفی کنترل های وب و نحوه استفاده از آنها در صفحات ASP.NET
بخش چهارمبررسی و تعیین اعتبار داده های وارد شده از طرف کاربر و موارد تکمیلی کنترل های وب
بخش پنجمآشنایی با زبان SQL و مقدمات SQL-SERVER (قسمت اول)
بخش ششمآشنایی با زبان SQL و مقدمات SQL-SERVER (قسمت دوم)
بخش هفتمطریقه دستیابی و کار با داده ها در ASP.NET (قسمت اول)
بخش هشتمطریقه دستیابی و کار با داده ها در ASP.NET (قسمت دوم)
بخش نهماتصال کنترل های سرور وب به پایگاه داده
بخش دهموب سرور ها
بخش یازدهمایجاد و استفاده از USER CONTROLS
بخش دوازدهمرمز نگاری اطلاعات در ASP.NET
بخش سیزدهمایجاد و استفاده از CUSTOM CONTROLS(قسمت اول)
بخش چهاردهمایجاد و استفاده از CUSTOM CONTROLS(قسمت دوم)
بخش پانزدهمبکارگیری GLOBAL.asax و بحث های آماری سایت
بخش شانزدهمآشنایی با کنترل های web matrix و به کار گیری آنها
بخش هفدهممبحث caching در ASP.NET
بخش هجدهممبحث Authentication در ASP.NET
بخش نوزدهمآشنایی با بانک های اطلاعاتی بر پایه XML بکارگیری آنها در ASP.NET
بخش بیستمامنیت در طراحی وب

SilverLight یک تکنولوژی جدید و شبیه به فرمت SWF می باشد از آن برای ارائه برنامه های تحت وب به شکل مستقل از مرورگر (Cross-Browser) و نیز مستقل از سیستم عامل (Cross-Platform) با ظاهری بسیار زیبا RIA یا Rich Interactive Application استفاده می شود. از سیلورلایت می توان برای نمایش آنلاین و استریمینگ (Streaming) فیلم و موسیقی استفاده کرد. SilverLight به راحتی قابل دانلود و نصب بر روی مرورگر می‌باشد. سیلورلایت به دلیل استفاده بیشتر از منابع سخت‌افزاری کامپیوتر کلاینت، باعث بهبود ظاهر و افزایش سرعت اجرای برنامه‌های تحت وب می شود. در SilverLight نیز مانند فیلم های Flash می توان از تصاویر برداری (VECTOR-BASED GRAPHICS)، موسیقی، متن و انیمیشن به صورت یکپارچه استفاده کرد و طراحان وب، تمام کارهایی که با استفاده از تکنولوژی AJAX انجام می دادند در سیلورلایت به صورت درونی و ساده تر می توانند انجام دهند. برنامه نویسانNET. اعم از C# , J# , VB و … می توانند از توانایی‌های کسب نموده خود در دنیای NET. برای تولید برنامه های SilverLight استفاده نمایند. حتی برنامه نویسان PHP, JSP و دیگر زبان های سمت سرور (Server Side Programming Languge) نیز می توانند از SilverLight استفاده کنند. به دلیل تعدد زبان های قابل انتخاب برای تولید برنامه های SilverLight، یادگیری و بکارگیری این تکنولوژی بسیار راحت است. فایل‌های صوتی با پسوند WMA و MP3 را می توانید با استفاده از SilverLight استریم نمایید. SilverLight با تمامی سیستم عامل‌ها و مرورگرهای موجود سازگاری دارد.

هزینه دوره :2,500,000 ريال تعداد جلسات : 30 جلسه

سر فصل آموزشی (مقدماتی کاربردی الی پیشرفته کاربردی)

شماره جلساتسرفصل مطالب
بخش اولمعرفی Silverlight
بخش دومبررسی ساختار یک پروژ Silverlight در VS.NET
بخش سوممعرفی XML
بخش چهارمآشنایی با طرح بندی رابط کاربر در Silverlight
بخش پنجمآشنایی با نحوه ی مدیریت رویداد ها در Silverlight
بخش ششماستفاده از کنترل های Silverlight
بخش هفتمآشنایی با سیستم Navigation در Silverlight
بخش هشتمآشنایی با سیستم binding در Silverlight
بخش نهممعرفی الگوی M-V-VM
بخش دهممعرفی مثالی مقدماتی از پیاده‌سازی الگوی M-V-VM
بخش یازدهمآشنایی با M-V-VM Light Toolkit
بخش دوازدهماعمال قالب‌هاي متفاوت به برنامه‌هاي Silverlight
بخش سیزدهماستفاده از Webservice در Silverlight
بخش چهاردهمآشنايي با مفاهيم مرتبط با شيء Application و مدیریت آن
بخش پانزدهمامنیت در Silverlight
بخش شانزدهمروش‌هاي تعيين اعتبار ورودي كاربر در Silverlight
بخش هفدهماستفاده از تصاوير و فايلهاي چندرسانه‌اي در Silverlight
بخش هجدهمبررسي جامع توانايي‌هاي كنترلDataGrid
بخش نوزدهممعرفي ساير امكانات و ويژگي‌هاي اختصاصي Silverlight4
بخش بیستمبررسي اجراي خارج ازمرورگر برنامه‌هاي Silverlight
بخش بیست و یکمبررسي كنترل Data form
بخش بیست و دومبرنامه‌نويسي گرافيكي در Silverlight
بخش بیست و سومآشنايي با پويانمايي در Silverlight
بخش بیست و چهارمبرنامه‌نويسي چندريسماني در Silverlight
بخش بیست و پنجمتعامل با کدهای صفحه HTML در Silverlight
بخش بیست و ششماستفاده از WCF RIA Services در Silverlight
بخش بیست و هفتماستفاده از MEF در Silverlight4

پی‌اچ‌پی (PHP) یکی از پر طرفدارترین زبان‌های پردازه‌نویسی (اسکریپتینگ) متن باز است که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور در وب‌گاه‌های پویا(Dynamic) مورد استفاده قرار می‌گیرد. پی‌اچ‌پی از زبان‌های پردازه‌نویسی تحت وب است. ساختار این زبان بسیار شبیه زبان سی (C) و زبان برنامه‌نویسی پرل (Perl) می‌باشد. شکل پذیری فوق العاده آن و نیز همگونی با اغلب بانک‌های اطلاعاتی از قبیل MySql قدرت آن را افزایش داده است. پی اچ پی عمدتاً بر روی سرور وب اجرا می‌شود و مانند یک فیلتر عمل می‌کند، کد برنامه را به عنوان ورودی می‌گیرد و صفحات وب را به عنوان خروجی (غالبا از نوع اچ تی ام ال) ایجاد می‌کند. همچنین می‌تواند برای اسکریپت کردن خط فرمان استفاده شود. پی اچ پی می‌تواند بر روی صفحات وب و سیستم‌های عامل و یا پایگاه‌های داده مستقر شود. همچنین می‌تواند به عنوان سیستم مدیریتی پایگاه داده استفاده شود. پی اچ پی رایگان بوده و گروه پی اچ پی منبع کاملی از کد آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین می‌توان از آن برای کاربردهای شخصی استفاده کرد. این زبان می‌تواند کد باینری را برای موتور زند تولید کند. از پی اچ پی عمدتا در طراحی وب استفاده می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این زبان را در یک دورههای کاملاً کاربردی آموزش ببینند به این صورت که ابتدا با نحوه کد‌نویسی ، توابع ، نحوه تعریف متغییر و برنامه‌های ساده آشنا شده سپس آموزش کدنویسی حرفه‌ای و تمامی نکات ریز برنامه‌نویسی را آموزش خواهند دید.

هزینه دوره :5,000,000 ريال تعداد جلسات : 25 جلسه

سر فصل آموزشی (مقدماتی کاربردی الی پیشرفته کاربردی)

شماره جلساتسرفصل مطالب
بخش اولدرباره PHP
بخش دوممتغیر ها و شرط ها
بخش سومحلقه ها
بخش چهارمفرم ها
بخش پنجمتوابع
بخش ششمارتباط با My Sql
بخش هفتمSQL
بخش هشتمساخت قسمت جستجو
بخش نهمساخت Login
بخش دهمSession
بخش یازدهمرشته ها
بخش دوازدهمFile Database
بخش سیزدهمتابع Date
بخش چهاردهمکد امنیتی
بخش پانزدهمبرای سایت خود یک سیستم رای گیری بسازیم
بخش شانزدهمآموزش ساخت خبر نامه
بخش هفدهماستفاده ازتاریخ و ساعت گریمویچ در PHP
بخش هجدهمآموزش کلاسTemplate
بخش نوزدهمSQL-Injection و مقابله با آن
بخش بیستمکد افراد آنلاین
بخش بیست و یکمبرای سایت خود یک قسمت ارتباط با ما بسازیم
بخش بیست و دومآموزش برنامه آپلود عکس

اچ‌تی‌ام‌ال یک زبان برای نشانه‌گذاری ابرمتن است که برای تدوین قالب و طراحی صفحه‌های وب به کار می‌رود. دستورعمل‌های این زبان، برچسب (Tag) نام دارند که محتوای یک صفحه وب، با آن‌ها نشانه‌گذاری شده و بدین‌ترتیب، نحوه نمایش آن صفحه برای مرورگرهای وب، توصیف می‌شود. هر یک از برچسب‌های اچ‌تی‌ام‌ال، معنا و مفهوم خاصی دارند و تأثیر مشخصی بر محتوا می‌گذارند؛ مثلاً برچسب‌هایی برای تغییر شکل ظاهری متن، نظیر درشت و ضخیم کردن یک کلمه یا برقراری پیوند به صفحات دیگر در اچ‌تی‌ام‌ال تعریف شده‌اند. علاقه‌مندان به طراحی وب از ابتدا باید با HTML به خوبی آشنا باشد زیرا این زبان با تمامی زبان‌های طراحی‌وب می‌توان گفت در حد قابل توجهی ادغام شده است. در این دوره شما علاوه بر یادگیری HTML طریقه ساخت فایل های CSS و JS را به همراه فراخوانی آن در یک صفحه HTML آموزش خواهید دید. وب امروزی به طور فزاینده‌ای مبتنی بر چند رسانه‌ای‌های تعاملی و غنی می‌باشد. نرم افزارهایی که تا دیروز روی رایانه باید نصب می‌شدند تا اجرا گردند امروزه در حال حرکت به سمت آنلاین شدن می باشند. در HTML5 سعی بر این بوده همه این نیازها با معرفی راه‌هایی برای جاسازی امکانات مختلف پشتیبانی از فیلم و صوت، ابزار های گرافیکی ساده ، کار با برنامه‌ها در حالت آفلاین، پوشش داده شود، و همه این موارد حتی المقدور بدون نیاز به نصب پلاگین و صد البته ، بسیار سریعتر از قبل انجام پذیرد.

هزینه دوره :1,500,000 ريال تعداد جلسات : 20 جلسه

سر فصل آموزشی (مقدماتی کاربردی الی پیشرفته کاربردی)

شماره جلساتسرفصل مطالب
بخش اولHTML و WWW
بخش دومعناصر ( Elements )
بخش سومتگ‌های اصلی ( Basic Tags )
بخش چهارمفــارسی نويسی و استانداردها
بخش پنجمفرمت دهی حرفه‌ای ( Formatting )
بخش ششمنهادها ( Entities )
بخش هفتمپيوندها ( Links )
بخش هشتمجداول ( Tables)
بخش نهمفريم‌ها ( Frames )
بخش دهمفهرست‌ها ( Lists )
بخش یازدهمفرم‌ها ( Forms )
بخش دوازدهمتصاوير ( Images )
بخش سیزدهمپس زمينه ( Background )
بخش چهاردهمآشنایی با مفاهیم پایه JAVAScript
بخش پانزدهمکار با آرایه ها و رشته ها
بخش شانزدهمآشنایی باانواع اشیا، متدها و خواص‌شان
بخش هفدهمآشنایی با مدل شیء گرای مرورگر(BOM)
بخش هجدهمآشنایی با مدل شیء گرای سند(DOM)
بخش نوزدهمبررسی و روش کنترل رویدادها در JavaScript
بخش بیستمآموزش کار با فرم ها و توابع از طریق JAVAScript
بخش بیست و یکممثال‌های کاربردی از نحوه استفاده JavaScript در HTML
بخش بیست و دومکنترل‌های جدید در HTML5 و نحوه کار با آن ها

Java 2 Micro Edition يا به اختصار J2ME يکي از سه تکنولوژي اصلي شرکت سان ميکرو سيستمز است که براي برنامه‌نويسي در گوشي‌هاي موبايل يا ساير دستگاه‌هاي بدون‌سيم استفاده مي شود. زبان جاوا از پروژه شکست خورده‌اي به نام Green سر بر آورد. هدف اين پروژه ايجاد يک زبان برنامه‌نويسي براي انواع دستگاه‌هاي الکترونيکي مخصوصاً تلويزيون‌ها و کنترل‌هاي از راه دور آنها بود. قرار بود اين پروژه بر روي همه انواع اين دستگاهها پياده‌سازي شود و مزيت آن اين باشد که بعد از يک‌بار نوشتن کد آن‌ را در هر وسيله‌اي بتوان اجرا کرد. به دلايلي اين پروژه شکست خورد و به مرحله اجرا نرسيد. بعد از ظهور وب و اتصال انواع و اقسام پلت فرم‌هاي سخت افزاري و نرم افزاري ، نياز به وجود يک زبان پيدا شد که خروجي آن بر روي صفحات وب قادر به اجرا بر روي تمامي پلتفرم‌ها باشد. براي مثال يک برنامه را فقط با يک بار کد‌نويسي و بدون تغيير در آن بتوان در انواع سيستم‌هاي عامل نظير ويندوز، لينوکس و مکينتاش اجرا نمود. اين شد که دوباره پروژه گرين به روي کار آمد و با تغيير نام و به همراه داشتن قابليت "يکبار بنويس و در همه جا اجرا کن" به جهان عرضه شد. جاوا متولد شد و دنياي وب را تغيير داد! شما هرگز نمي توانيد اين قابليت را در هيچ زبان برنامه نويسي ديگري پيدا کنيد. به اين خاصيت در اصطلاح فني "Portable" يا قابل‌حمل گفته مي شود. بعد از ظهور تکنولوژي بي‌سيم و به خصوص به روي کار آمدن موبايل احساس شد که مي‌توان براي دستگاه‌هاي کوچک نيز برنامه نوشت. اينجا بود که باز زبان جاوا با همان قابليت مذکور قد علم کرد. قبل از اينکه فراموش شود بايد خاطر نشان شویم که اين خاصيت توسط "ماشين مجازي جاوا" يا JVM فراهم مي‌شود يعني براي هر پلتفرمي يک ماشين مجازي جاواي مخصوص نوشته شده که کدهاي تبديل شده را براي آن پلتفرم مخصوص ترجمه مي‌کند. تذکر اين نکته بسيار مهم است که زبان JavaScript هيچ شباهتي به زبان برنامه نويسي جاوا ندارد و هيچ ريطي هم به آن ندارد.

هزینه دوره :5,500,000 ريال تعداد جلسات : 25 جلسه

سر فصل آموزشی (مقدماتی کاربردی الی پیشرفته کاربردی)

شماره جلساتسرفصل مطالب
بخش اولآشنایی با محیط های برنامه نویسی جاوا
بخش دومطراحی ویژوال برنامه های MIDP
بخش سومایجاد یک پروژه جدید در حالت VMD
بخش چهارماجرای یک برنامه MIDP
بخش پنجماجرای پروژه با یک ایمولاتور متفاوت
بخش ششماضافه کردن یک MIDlet
بخش هفتممعرفی کامپوننت های قسمت Screens
بخش هشتمکامپوننت Alert
بخش نهمکامپوننت Form
بخش دهمکامپوننت List
بخش یازدهمکامپوننت TextBox
بخش دوازدهمکامپوننت SplashScreen
بخش سیزدهممعرفی فرمان های موجود در پالت
بخش چهاردهممعرفی کامپوننت های قسمت Form Items
بخش پانزدهمتنظیم خاصیت ها در MIDP
بخش شانزدهمتنظیم Preferred Size
بخش هفدهمتنظیم خاصیت Appearance
بخش هجدهمایجادText Wrapping
بخش نوزدهمایجاد یک تیکردر حالت VMD
بخش بیستمفایل توصیف کننده برنامه جاوا (JAD)
بخش بیست و یکمایجاد یک Canvas
بخش بیست و دوممعرفی کلاس Graphics
بخش بیست و سومکار با رکوردها
بخش بیست و چهارممعرفی RMS
بخش بیست و پنجماستثناﺀهای RMS

اندروید نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌رایانه عرضه نموده و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی گوشی‌های تلفن همراه قرار می‌دهد. اندروید بر پایه هسته لینوکس ساخته شده ‌است. این سیستم‌عامل به توسعه دهندگان اجازه می دهد که کدهای مدیریت شده‌ای به زبان Java برای کنترل ابزارهای شرکت گوگل فراهم آورند. توسعه دهندگان می‌توانند برای کنترل ابزارهای ارائه شده توسط شرکت گوگل از کتابخانه مبتنی بر جاوای ارائه شده به همراه این سیستم‌عامل استفاده نمایند. مجموعه برنامه نویسی اندروید یا Android SDK شامل یک دیباگر، کتابخانه‌های اندروید، شبیه ساز سیستم عامل، مستندات اندروید و فایل‌های نمونه و آموزشی است که به کاربر در ایجاد برنامه‌ها کمک می‌کند. هم اکنون این SDK بر روی یک سیستم ۳۲ بیتی که لینوکس، ویندوز و یا mac OSX داشته باشد اجرا می‌شود. پیش نیازهای نصب این SDK عبارتند از JDK و Apache Ant و python 2.2. برنامه‌های نوشته شده برای اندروید با پسوند apk ذخیره می‌شوند. برنامه‌ساز اندروید یک محیط برنامه نویسی ویژوال تحت وب برای برنامه نویسان تازه کار است که بر پایه کتابخانه جاوایی open Blocks و توسط یکی از استادان دانشگاه MIT بنا شده‌است و فانکشن‌هایی برای برقراری ارتباط با سخت افزارهای مورد پشتیبانی اندروید دارد، مانند شتاب‌سنج، جهت‌سنج، جی‌پی‌اس، مدیریت پیامک اندروید، مبدل صدا به متن و امکان اتصال به وب سرویس‌ها.

هزینه دوره :6,000,000 ريال تعداد جلسات : 30 جلسه

سر فصل آموزشی (مقدماتی کاربردی الی پیشرفته کاربردی)

شماره جلساتسرفصل مطالب
بخش اولآشنایی با سیستم عامل اندروید
بخش دومراه اندازی و آماده سازی محیط توسعه اندروید
بخش سومآشنایی با محیط Eclipse
بخش چهارمساخت و راه اندازی امولاتور
بخش پنجمچهارچوب نرم افزاری اندروید
بخش ششماتصال دستگاه های خارجی به Eclipse
بخش هفتمماشین مجازی در جاوا و اندروید
بخش هشتمساختار یک پروژه اندروید چگونه است
بخش نهمانواع فایل های resource، طبقه بندی آنها و چگونگی استفاده از آن
بخش دهممروری بر XML و ساختار فایل های XML در اندروید
بخش یازدهمساخت نرم افزار برای انواع صفحه نمایش
بخش دوازدهمساخت اولین برنامه اندروید
بخش سیزدهمانواع اجزاء در اندروید : Activity, Services, BroadcastReceiver, ContentProvider
بخش چهاردهمآشنایی با Intent ها و نقش Intent Filter
بخش پانزدهمآشنایی با چینش و طراحی Layout
بخش شانزدهمآشنایی با View ها
بخش هفدهمDrawable ها
بخش هجدهمپیغام ها متنی از طریق اینترنت و IM
بخش نوزدهمارسال و دریافت SMS
بخش بیستمرابط تلفنی
بخش بیست و یکمآشنایی با فناوری بلوتوث
بخش بیست و دومدسترسی به وضعیت شبکه
بخش بیست و سومارتباط با سایر دستگاه‌ها از طریق بلوتوث
بخش بیست و چهارممدیریت wifi
بخش بیست و پنجمآشنایی با GPS
بخش بیست و ششمداده‌های GIS و آشنایی با موقعیت جغرافیایی
بخش بیست و هفتممالتی مدیا و اندروید
بخش بیست و هشتماندروید و گرافیک
بخش بیست و نهمانیمیشن در اندروید
بخش سی‌امThreading
بخش سی‌ و یکمکار با رابط های ذخیره سازی داده
بخش سی‌ و دومحسگر ها و شتاب سنج ها
بخش سی و سومبررسی یک نرم افزار اندرویدی تجاری
بخش سی‌ و چهارمساخت یک نرم افزار به طور عملی به عنوان پروژه پایانی

iOSیک سیستم عامل تلفن همراه است که در ابتدا برای آی‌فون و آی‌پاد تاچ توسعه داده می‌شد، از آن زمان به بعد برای استفاده در سایر دستگاه‌های شرکت اپل مانند آی‌پد و اپل تی‌وی گسترش یافت. شرکت اپل مجوز استفاده از آی‌اواس برای نصب بر روی سخت‌افزارهای شخص ثالث را نمی‌دهد. اپ استور در ۶ مارس ۲۰۱۲ دارای بیش از ۵۵۰٫۰۰۰ اپلیکیشن بود که جمعاً بیش از ۲۵ بیلیون بار دانلود شده‌اند. رابط کاربری آی‌اواس بر اساس مفهوم دستکاری مستقیم ، با استفاده از حرکات چند‌لمسی (multi-touch gestures) طراحی شده‌است. عناصر رابط کنترل از: switches و slidersو buttons تشکیل شده ‌است. پاسخ به ورودی کاربر فوری است و رابط سیال را فراهم می‌کند. تعامل با سیستم عامل حرکاتی را شامل می‌شود از این جمله حرکات می‌توان swipe , tap , pinch , reverse pinch که هر کدام از این‌ها تعاریف خاصی را در چارچوب IOS سیستم عامل و رابط کاربری چند لمسی آن را دارا می‌باشند. علاقه‌مندان می توانند برنامه نویسی برای این سیستم عامل را با جدیدترین رفرنس های ارائه شده توسط برترین اساتید به صورت آنلاین آموزش ببینند.

هزینه دوره :7,000,000 ريال تعداد جلسات : 30 جلسه

سر فصل آموزشی (مقدماتی کاربردی الی پیشرفته کاربردی)

شماره جلساتسرفصل مطالب
بخش اولآشنایی با دلایل استفاده از Unit Testing
بخش دومآموزش کارکردن با فریم ورک های موجود برای Unit Testing در iOS
بخش سومآشنایی با مفاهیم Unit Testing در هنگام استفاده از Refactoring
بخش چهارمOCUnit چیست
بخش پنجممقایسه ای بین استفاده از OCUnit به همراه Xcode 4 و Xcode 3
بخش ششممقایسه ای بین Applications Test و Logic Test
بخش هفتمآموزش نوشتن یک Logic Unit Test
بخش هشتمآشنایی با قوانین نوشتن یک تست واحد استاندارد
بخش نهمGHUnit چیست
بخش دهمآموزش افزودن یک GHUnit به یک پروژه
بخش یازدهمآموزش تست یک API به کمک امکان تست نامتقارن موجود در GHUnit
بخش دوازدهمآموزش Debugging تست های GHUnit
بخش سیزدهمآموزش ارائه داده های Debug به کمک STAssert
بخش چهاردهمآموزش کاربردی استفاده از امکان Mock Objects
بخش پانزدهمآموزش نصب OCMock
بخش شانزدهمآموزش خروجی گرفتن از Partial Mock ها
بخش هفدهمآموزش شکل دهی به یک استراتژی تست واحد در iOS
بخش هجدهمآموزش ایجاد یک ViewController برای تست
بخش نوزدهمآموزش تست Notification Generation ها
بخش بیستمآموزش تست Gesture Recognizers
بخش بیست و یکمآموزش تست Singletons
بخش بیست و دومآموزش تست Notification Registration

آموزش استفاده از سیستم و برنامه های مورد نیـاز

برنامه های مورد نیاز جهت استفاده و راه اندازی سیستم آموزش آنلاین

حداقل سیستم مورد نیاز جهت برقراری ارتباط با کیفیت مطلوب

  • CPU : پنتیوم 3 یا بیشتر
  • Internet : اینترنت ADSL-128KB/S یا بیشتر
  • کارت صدا : OnBoard یا External
  • میکروفن : Headset یا External

طریقه اتصال و نکات مهم جهت استفاده از سیستم آموزش آنلاین

دانشجویان و کاربران عزیز می‌بایست قبل از ثبت نام این نکته را در نظر داشته باشند که ارتباط و اطلاع رسانی جهت برگزاری کلاس‌ها همیشه از طریق اس‌ام‌اس و ایمیل امکان پذیر است لذا در زمان ثبت نام در سایت اطلاعات خود را به صورت کامل و صحیح وارد کنند. در صورتی که کاربری اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده باشد ، می تواند با مراجعه به پنل کاربری مشخصات خود را نیز تصحیح کرده و ذخیره نماید. بعد از ثبت نام و نام نویسی در کلاس‌های آموزش آنلاین عزیزان باید جهت گروه‌بندی و رسیدن به حد نصاب کلاس نیز حداکثر تا یک هفته الی 10 روز منتظر بمانند و پس از گذشت این زمان دانشجو گروه‌بندی و کلاس او نیز ثبت‌نهایی می‌شود و سپس بعد از تأیید نهایی کلاس ، زمان برگزاری کلاس‌ها همان طور که قبلاً نیز گفته شد بوسیله اس‌ام‌اس و از طریق ایمیل از 3 - 5 روز قبل اطلاع رسانی می‌شود. دانشجویانی که در زمان مقرر نتوانند در کلاس خود شرکت کرده و حضور یابند نیز نگران نباشند زیرا تمامی کلاس‌ها از لحظه اول تا اتمام کلاس ضبط شده و در پنل کاربری خود می‌توانند به آن مراجعه نمایند. ظرفیت تمامی کلاس‌ها حداکثر 6 نفر می‌باشد.

دریافت آموزش تصویری و نحوه ورود به کلاس های برنامه نویسان پیکسل

ثبـت نـام



ثبت نام آموزش آنلاینX

در صورت وارد نکردن اطلاعات صحیح در زمان ثبت نام ، لطفاً مشخصات خود را از پنل کاربری تصحیح فرمائید.

نام کلاس : سطح کلاس :
مبلغ قابل پرداخت : ریال تخفیف ویژه :
حاصل 1 × 7 : روزهای پیشنهادی :
توضیحات :